Un telefon de 6 kilograme care îți va schimba viața!
Ești pregătit să îți transformi relația cu smartphone-ul tău? Un nou gadget revoluționar promite să facă exact asta! Imaginează-ți un caz de telefon atât de greu și incomod încât te va face să îți reduci timpul petrecut pe ecran cu până la 50%! Sună prea bine ca să fie adevărat? Să vedem despre ce este vorba!
Cel mai greu caz de smartphone din lume!
Până acum, smartphone-urile și accesoriile lor erau ușoare și subțiri, dar startup-ul Matter Neuroscience a decis să spargă tiparele. Cazul lor de smartphone cântărește nu mai puțin de 6 kilograme (2,7 kg) și este, fără îndoială, unul dintre cele mai grele și voluminoase din lume! Cei care vor încerca această inovație vor descoperi rapid că utilizarea telefonului devine o adevărată provocare.
Un design inspirat de trecut
Inspirat de legendarul telefon Black Diamond din anii ’80, acest caz din oțel inoxidabil nu se va încadra în buzunarul tău. Cu un design care constă din două piese care se unesc prin șuruburi, acest gadget te va face să te gândești de două ori înainte de a verifica notificările. Folosirea sa devine din ce în ce mai greu de fiecare dată când îți ridici telefonul.
Oboseala fizică te va ajuta să te deconectezi
La 6 kilograme, brațele tale se vor simți rapid obosite, iar acest lucru va acționa ca un memento natural să lași telefonul jos. „Este un feedback fizic împotriva utilizării excesive”, afirmă producătorii. Dacă nu ești un pasionat de culturism care să folosească acest caz ca pe un halter, vei simți cu siguranță nevoia de a te deconecta!
Prețul unui nou stil de viață
Visezi să îți înfrunți dependența de smartphone? Poți precomanda acest caz impresionant pe Kickstarter pentru doar 210 dolari! Dacă ești gata să investești și mai mult în lupta ta împotriva smartphone-ului, varianta din alamă, și mai grea, te așteaptă la prețul de 500 de dolari. Un preț considerabil, dar care ar putea să îți schimbe viața!
Un start promițător, dar provocator
Momentan, Matter Neuroscience își propune să strângă 75.000 de dolari în cadrul campaniei de crowdfunding, dar până acum a reușit să adune doar 17.000 de dolari. Va reuși această inovație să atragă atenția necesară pentru a deveni realitate? Rămâne de văzut!
